Dag 12: Las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we het rustig gehouden.
We zijn de dag begonnen met een lekker ontbijtbuffet in ons hotel, Luxor. Keuze te over, dus iedereen heeft zijn goesting wel gevonden! Nadien hebben we ons eten laten zakken aan het zwembad, gezellig relaxen. Maar ons lora gaf er al snel de brui aan en donkere wolken kwamen in de plaats... Als de eerste regendruppels vielen zijn we maar vertrokken.
Dan zijn we maar shoppen! Eerst langs de Walmart voor wat lekkers, wat is de keuze daar toch enorm! En keuzes maken is nu niet echt mijn specialiteit... 😁 Maar het is bijna overal en met alles dat je keuzes moet maken hier. Ga je ergens een broodje halen moet je eerst kiezen welk soort brood je wil, welk vlees, wat van groenten, alles van het ei of enkel eiwit, welke saus, light of regular mayo... Als je bij ons bv in de Panos een smoske gaat halen moet je enkel kiezen wit of bruin brood, dat is nogal wat simpeler!
Maar goed, naast de Walmart zat nog een Ross Dress for Less, een outlet waar alles bij elkaar hangt en je geluk moet hebben dat er iets deftigs hangt. De dochters hebben hier nog wat t-shirts gescoord. Daarnaast was er een Dollar Tree, een winkel waar alles $1,00 kost. Qua spulletjes kan je het vergelijken met de Action bij ons, niet veel bijzonders dus.
Eenmaal terug hebben we ons hotel nog wat verder verkend, hiervoor alleen al heb je een dag nodig...
Dan was het weeral tijd voor te eten. Opnieuw richting buffet voor het avondeten! Hierover had ik wisselende reviews gelezen, maar ik moet zeggen, ik vond het heel lekker! Weer veel keuze en voor elk wat wils. Zeker de dessertjes vond ik top! 😜
Met onze buikjes goed gevuld zijn dan aan de Strip begonnen. Je weet hier echt niet waar eerst zien. Het ene hotel nog groter en spectaculairder dan het andere, het houdt niet op. 🤩 Wij zijn tot bij Ceasars Palace gewandeld en toen was de fut op... Dan met de taxi terug en ons bedje in.
Morgen een lange rit naar de Grand Canyon met onderweg een stop bij de Hoover Dam.

Las Vegas ziet er precies uit als een groot pretpark ! Hier kom je ogen te kort, denk ik !

Ma 2018-07-14 20:17:02

Idd, je weet niet waar eerst kijken! Nu zouden alle foto's erop moeten staan, heb het de afgelopen dagen een paar keer geprobeerd maar na een paar foto's ging het telkens mis...

Mermans.USA 2018-07-15 02:45:10

Gelukt. Leuke foto's.

Ron Notenboom 2018-07-15 07:37:17

Hola pola, alles is zo mega en veeeeel! Mooie beelden en weer een fijn verslag!

tanteke en Willy 2018-07-15 10:59:27

ja, het zijn veel indrukken om te verwerken... Ik moet 's avonds al nadenken wat we overdag allemaal gezien en gedaan hebben!