Day 6

Italië, Valdisotto

Vandaag wakker geworden met een frisse temperatuur maar een heerlijk zonnetje, alles zag er fris uit na de regen van de dag en nacht ervoor.
Heerlijk ontbeten in het hotel en daarna vertrokken naar de grot wat eigenlijk een kloof was waar een waterval inzat, het water kwam behoorlijk met massa naar beneden en veroorzaakt door de zon waren er mooie regenbogen, het water kwam als het goed is uit en meer verderop in de bergen Lake Tenno waar we later nog langs gereden zijn. Ok hadden ze een botanische tuin aangelegd bij de grot het zag er allemaal leuk uit.
Na de grot zijn we naar het centrum gereden waar we een wandeling hebben gemaakt richting het park en de haven aan Lago di Garda en natuurlijk nog even in het parkstrand gekeken en daar door het water gewandeld.
Na de wandeling door het water hebben we een heerlijke gelati en Icetea met lychee gehad waarbij de musjes ons uit de handen aten van de koekjes die we in het ijs hadden.
Na het relaxen een wandeling naar de auto waar de reis naar het dorpje Oga ging langs Lake Tenno over een aantal super mooie bergpassen en tot verrassing kwamen we door het Stelvio gebied en WoW wat was dat indrukwekkend van super smalle weggetjes en super mooie uitzichten waar heel wat foto’s en panorama foto’s zijn gemaakt allemaal erg indrukwekkend mooi en op ruim 2500 meter hoogte adembenemend.
Na aankomst zijn we hartelijk ontvangen door Jessica die onze mooie kamer met super mooi uitzicht op de bergen van het Stelvio gebied waar de bergtoppen vannacht met een laagje sneeuw zijn bedekt.
Na een heerlijke maaltijd bij Restaurant Le Motte terug naar onze kamer voor een koffie en thee en heerlijk de ogen dicht