Dag 16 Krugerpark/Skukuza restcamp

Zuid-Afrika, Skukuza

Vanmorgen weer een heerlijk ontbijt gehad, na het ontbijt alles inladen en op naar de volgende bestemming en dat is Krugerpark Skukuza restcamp.
Onderweg genieten van alle uitzichten, helaas onderweg oponthoud ivm weg werkzaamheden.
Het krugerpark is erg groot en we hebben de ingang Crocodilebridge genomen, vanuit daar naar ons restcamp skukuza.
Onderweg weer veel mooie dieren gezien olifanten giraffen zebra's neushoorns en zelfs midden op de weg nijlpaarden krokodillen buffels maraboes zadelbekooievaars bavianen kudu's impala's bosbokken en tijdens het schrijven hoorde ik geritsel en dat was een stekelvarken.
onderweg in lower sabie gegeten met uitzicht op de rivier.
Pas laat in de middag op het nippertje in het park aangekomen.
Tijdens het schrijven hoor ik in de verte hyena's en andere dieren erg spannend
nog even geshopt en daarna de dag afgesloten zoals het hoort

.....met koffie en een borrel haha. Wat weer een belevenis. Groeten!