Dag 10

Zuid-Afrika, Addo

Vandaag weer begonnen met een heerlijk ontbijt die Linquenda had klaar gemaakt, omelet en gehaktballetjes :-) .
Het wasnog een beetje aan de frisse kant maar toen de zon op kwam achter de berg vandaan werd het al snel lekker.
De dag hebben we door gebracht in het Addo Elephant Park, wat ik al snel de naam Addo Olifanshit park had gegeven omdat we alleen maar heel veel olifantenstront zagen en nog geen olifant hadden gezien van dichtbij. Maar het was nog gezegd of snel daarna zagen we ze al van een paar meter afstand wat wel indrukwekkend was. We hebben het park ook een 2e bijnaam gegeven op zijn afrikaans Addo varkpark omdat er heel veel wrattenzwijnen rondlopen.
Erg veel mooie dieren gezien, een mongose, secretarisvogel, olifanten ja hele kuddes zelfs, buffels, zebra's kudu's en op het laatst zelfs een afrikaanse rooikat.
Al met al teveel om op te noemen. Tijdens een stop om koffie te drinken nog wel leuk aapjes gezien blauaapjes, hier in afrika noemen ze ze ook wel blaubalapies (zie foto)
Begin van de avond op de veranda lekker gekletst met Johan en Linquenda en zo af en toe een borrel, Linquenda had weer heerlijk gekookt spaghetti met kudu gehakt :-).
de avond afgesloten met een wijntje daara lekker naar bed.

Mooie dieren en foto's weer jongelui! Willy.