Day 4

Oostenrijk, Ossiach

De dag begonnen met een camping douche moment (wat anders dan hotel oid). Na het wakker worden zijn we rustig even aan het zoeken geweest naar een routepunt/overnachtings plek. We hebben besloten richting het Gardameer te gaan en hebben uiteindelijk een hotel geboekt in Riva del Garda.
Vandaag een dagje van vanalles wat, vertrokken met de auto richting de supermarkt waar we ons ontbijt hebben gehaald hierna door gereden naar Arriach om de GerlitzenGipfelStrasse te rijden, eerst op een parkeerplaats ons ontbijt genuttigd en toen verder de berg op, de route is een niet heel bekend stuk en heeft ook erg mooie uitzichtpunten. Boven aangekomen hebben we nog een korte wandeling gemaakt waarna we een verdiende apfelstrudel met koffie en thee hebben genuttigd(wat in verhouding veel te duur was).
Na de stop de weg weer naar beneden genomen en weer even naar de camping gereden waar we een korte break hebben gehad.
Helaas begon het wat te regenen en te onweren maar toch even vertrokken naar de Worthersee om daar even te kijken en ons restaurant te reserveren(erg chique). Verder nog een Worthersee tour gedaan om even langs het stenen monument van de Golf II GTI te rijden bracht toch wel even herinnering naar boven van mijn gereden Golf GTI II Edition Blue.
Hierna omkleden op de camping klaar maken voor ons super chique etentje. Wat hebben we genoten van zowel het eten als de ambiance daar, de rekening was wel even een slik moment maar ach je doet dit niet elke week ;)
Een heerlijk 4 gangen menu gehad wat was het smullen vooral de SloeBerry’s waren heerlijk.