Day 3

Oostenrijk, Ossiach

Vanmorgen vertrokken uit Pension Haus Ober Tiefenbach en in Radstadt ons ontbijt gehaald en vertrokken richting de Grossglockner. Onderweg op de Grossglockner hebben we ons ontbijtje genuttigd in de bergen met een heerlijk uitzicht.
Op de Grossglockner was het drukker dan ik gewend was en zelfs naar de Eidelweissspitze stond het halverwege vast.
Hier en daar genoten van de mooie uitzichten en in een bocht nog wat foto’s gemaakt van mooie bolides die voorbij kwamen en 1 kon het niet laten zijn racekunsten te showen wat voor ons erg leuk was natuurlijk. We zijn doorgereden naar de gletsjer en daar was ik behoorlijk verbaasd over de grotendeels weg gesmolten gletsjer.
We zijn hierna verder gereden naar onze eindbestemming voor vandaag dat was Terrassencamping Ossiach. Het was eerst nog wel wat lastig om ons in het systeem te vinden maar uiteindelijk Toch gevonden. Tot onze verrassing kregen we een caravan ipv stacaravan maar we hadden wel airco.
Nog een snel inkopen gedaan zodat we heerlijke BBQ konden houden, heerlijk buiten gegeten en gedronken.