Dag 15 Nelspruit

Zuid-Afrika, Mpumalanga/Nelspruit

Vanmorgen een heerlijk ontbijt gehad bij Almars View.
Daarna vertrokken we richting Graskop om de Bourks Luck Potholes te gaan bekijken het lijkt een beetje grand canyon achtig en dan met watervallen.
Onderweg super mooie uitzichten weer, ook kwamen we een wielerwedstrijd tegen.
Het weer zit ons mee in ieder geval in korte broek en tshirt is het net te doen.
Hierna vertrokkenwe naar Gods Window een erg mooi uitzichtspunt waar je Zimbabwe kunt zien liggen.
Ook hier weer kraampjes voor souvenirs, de meeste verkopen het om zichzelf te onderhouden en worden hierbij geholpen.
Afdingen bij deze kraampjes is een leuke sport en ik moet zeggen dat het me goed afging.
Hierna vertrokken we weer naar Graskop zelf om ff te eten bij Harries Pancakes erg lekkere gevulde pannenkoeken en ze zijn goed bekend al.
Ook in het dorpje zelf weer souvenirs kraampjes en verkopers van souvenirs en noten die je alles willen verkopen omdat ze zielig zijn sommigen hebben het ook niet heel goed.
Na alle inkopen van souvenirs en macadamia noten zijn we weer vertrokken naar onze slaapplek maar onderweg kwamen we nof door de bananen plantages.
Bij aankomst nog een broodje gegeten en de dag afgesloten met de bekende koffie en borrel

weer mooie plaatjes

martin 2014-08-11 10:54:41

Ik zou zelfs durven zeggen, mooie plaatjes weer! Willy.

Willy 2014-08-12 01:25:11

Met veel interesse volgen wij jullie prachtige reis in South-Africa. Mooie reisverslagen en prachtige foto`s.