Dag 13

Zuid-Afrika, Mbombela

Vanmorgen vroeg opgestaan omdat Johannes om 7:00 vetrekt om te werken dus ook wij vroeg uit de veren, maar o o o wat was het koud het had zelfs gevroren.
We zijn vertrokken richting Nelspruit naar Almars view, in Potchefstroom eerst een ontbijt gekocht bij Wimpy's.
We zijn via Johannesburg gereden en eerst kom je door Soweto pffff wat een zooi, Johannesburg gepasseerd lekker grote stad. Daar bevinden zich ook de goudmijnen.
Ondertussen ff lekker een bakkie koffie gehaald en tussen de middag in Machadodorp bij Millys onze eertste bobotie gegeten en die was erg lekkah :-)
Om ongeveer 14:30 in Nelspruit aangekomen en zijn we eerst weer de Malls in gegaan want helaas de lens blijft haperen maar nergens is er een goede lens te koop. En niet te vergeten even inkopen gedaan voor het avondeten
Uiteindelijk bij Almars view aangekomen en daar hebben we 2 heerlijke huisjes met super nette inrichting heerlijke douches ja een dubbele, dus helemaal ge ieten bij zonsondergang van een glas wijn, daarna broodje gegeten gedoucht gerelaxed en heerlijk de dag afgesloten met een glaasje wijn en macadamia noten die hier groeien.

Privacy kennen ze niet echt met die wc's daar he, haha.