Dag 13 Potchefstrom

Zuid-Afrika, Potchefstroom

Vanmorgen een heerlijk ontbijtje gehad in ons guesthouse, daarna lekker aan het relaxen geweest dus heerlijk in de zon gezeten.
Rond de middag zijn we naar Wimpy's geweest om eten te halen dit hebben we gezellig zitten op eten bij Roelof Stam in de keuken.
Na het eten hebben we gewandeld over het erf bij Roelof waar genoeg te zien is.
We werden uitgenodigd om s'avonds op visite te komen bij de buren van Roelof de fam Oussoren.
s'Middags nog even de Mooi Rivier Mall in geweest om nog even wat te shoppen en boodschappen doen.
Nog even in de zon gezeten met een stukje melktaart en daarna een biertje in de zonsondergang.
's Avonds zijn we op visite geweest bij de fam Oussoren waar we koffie met gebak kregen en daarna lekker een wijntje en hapjes, erg lieve en gastvrije mensen

Wat zullen jullie genieten nog veel plezier groeten!

Hans en Roelie 2014-08-09 09:36:42

Bedankt voor alle emails zodat wij ook mee kunnen genieten. Nu gaan jullie beginnen aan de laatste week in Zuid Afrika de tijd gaat vlug! waren de laatste foto's van het erf van Roelof.? Wat fijn dat hij goede buren heeft! Groeten van uit de USA