Dag 18 Krugerpark-Satara restCamp

Zuid-Afrika, Kruger Park

Vanmorgen heerlijk begonnen in de zon met een bakkie koffie daarna ontbeten met zijn allen.
Daarna alles ingeladen en vertrokken met eindbestemming Satara Restcamp.
Onderweg natuurlijk veel dieren gezien erg mooi weer om mee te maken, onderweg even wat gegeten bij een picknicksite, waar patat van ons bord gestolen werd door een aapje.
In Satara aangekomen hebben we direct de Sunsetdrive safari voor vandaag besproken.
Even snel de huisjes in genomen een mooie direct aan de rand van het Krugerpark zelf, ik hoop nog wat te zien of te horen in het donker.
Met de sunsetdrive erg leuke dieren gezien olifanten giraffen nijlpaarden kudus buffels en katachtige maar ook hyenas met jongen erg leuk.
Tijdens het maken van dit verhaal zie ik een wilde kat binnen de omheining daarachter iets groters alleen toen ik er heen liep dook het weg in het hoge gras.
Helaas is er een maximum van 12 foto's en wilde er nog meer plaatsen.

Weer erg leuke foto's. Geniet van jullie laatste dagen Groetjes angelique

angeliqu 2014-08-14 09:21:22

een buffel die aan het zonnebaden is.

martin 2014-08-14 18:47:34

Supermooie fotos zeg!!! Die van die olifant kan je zo inlijsten

marian 2014-08-14 22:27:24

Weer een andere zebra, de Burchell, wel een steppezebra, maar met zgn schaduwstrepen...