Dag 17 Krugerpark/Skukuza

Zuid-Afrika, Skukuza

Vanmorgen heerlijk begonnen met een vroege bak koffie op de veranda, daarna met iedereen ontbijten op de veranda.
We hebben daarna een toer gedaan door het park om dieren te spotten, en natuurlijk weer veel gezien, zelfs een neushoorn met een jong.
Veel olifanten en giraffen zebra's kudu's gnoes impalas en nog wat andere boksoorten, tussen de middag heerlijk een tosti op een picknick plaats gekocht.
Eind van de middag he ben we nog een rondje gereden en weer veel dieren dichtbij gezien veel lopen er naar de rivier om te drinken. Ook weer een stekelvarken en een sivetkat gezien.
Het avondeten was in het kamp heerlijk een steak met roosterkoek en shieba en een flinke pul met bier
Vanavond gaan we wat in het donker postenen hopen nog wat dieren te spotten. Dit gaat altijd het beste met koffie en een borrel.

niet teveel borrels anders zie je minder.

martin 2014-08-13 19:44:46

Prachtig! Weer veel verschillende dieren gezien, oa steenbok(zoals ze die daar noemen geloof ik, kringwaterbok en veel ander moois.