Dag 10 Addo

Zuid-Afrika, Addo

Vanmorgen heeft Linquenda een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt. Na het ontbijt zijn we vetrokken naar het reptielenpark alleen een kleine teleurstelling op maandag zijn ze gesloten dus zijn we door gereden naar het Addo's Elephantspark.
In het park verschillende leuke dieren weer gezien zoals de zebra kudu's en tot onze grote verassing een paar hele grote kuddes olifanten.
Tussen de middag heerlijk een broodje gegeten op een picknick site genaamd Jacks picknick site, Jack was een neushoorn.
Begin van de avond zijn we met Johan in zijn bakkie ( 4x4 pickup) de bos/rivier op geweest erge leuke rit die hobbelig en steil en we moesten flink bukken en uitwijken voor takken met stekels, oom nog een stukje gelopen maar het werd al snel donker. Johan heeft een tuin van 1000 hectare wat grenst aan het Addo's elephantspark.
Johan had de braai al aan gemaakt en begon weer heerlijk tbone steaks te maken die weer zo super lekker zijn, Linquenda had weer voor de rest van de maaltijd gezorgd en niet te vergeten de lekkere toetjes.
En zo als het deze vakantie hoort is de dag met een lekker drankje en koffie afgesloten

Weer mooie foto's Roelof.

Martin 2014-08-05 21:20:21

Prachtige dieren, dus prachtige foto's! Leuk die kleine fantjes! Ik ben jaloers op elke dag braai, zeker T-boe steaks, en gezellig die latste borrel altijd na! Groetjes, Willy.

Willy 2014-08-06 01:31:00

He, ik wist niet dat Phoema daar woonde...heb je Timo ook al gezien?