Dag 12

Zuid-Afrika, Potchefstroom

Vanmorgen opgestaan en eerst koffie gedronken en wachten tot Johannes ons kwam halen die was al vroeg vertrokken om te werken en de waakhond laat ons niet naar buitengaan.
Samen Met Johannes en Roelof ontbeten.
We zijn daarna even rond gereden richting de rivier en Potchefstroom in gegaan ff shoppen en eten meegenomen voor ons allemaal en dat "thuis" op gegeten.
Daarna nog even het erf of zoals ze het hier noemen d plaats over gelopen en wat foto's gemaakt. Ze hebben best veel rommel maar ze maken daar toch vaak weer dingen van die ze goed gebruiken.
Een tijd geleden is er brand uitgebroken en daarbij zijn ook veel dingen verbrand maar tja ze bewaren veel.
S'middags nog even de Mooirivier Mall in geweest om naar een lens voor de camera te kijken want de oude weigerd steeds, maar helaas niet de juiste gevonden.
Bij de plaats weer aangekomen koffie met cake gehad en niet heel veel later gegeten en gekletst, waarna we weer naar het huis van Johannes zijn gegaan voor de borrel en weer de dag afgesloten.