Dag 21 Johannesburg/O.R Tambo Airport

Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanmorgen een heerlijk ontbijt gehad bij ons guesthouse Almar View in Nelspruit lekker luxe een eigen huisje gehad.
Na het ontbijt rustig de koffers gepakt auto schoon gemaakt en alles geladen.
Opweg naar Johannesburg O.R Tambo airport. onderweg nog een lunch gehad en eind van de middag aangekomen op de luchthaven.
Op het vliegveld nog even wat laatste souvenirs ingekocht en nog een laatste etentje bij de Wimpy's de jongen die ons vorig jaar bediende en ons vroeg wat een lunch was en die ik een wedervraag stelde wat een brunch was herkende ons weer erg lachen.
Helaas had onze vlucht vertraging omdat het vliegtuig bij de landing was getroffen door de bliksem. Er moesten allerlei safetychecks gedaan worden en we gingen pas om ongeveer 1:30 boarden ipv 22:35.
Onderweg ook wel redelijk turbulentie gehad.

Bedankt voor de mooie verslagen en prachtige foto's.Hebben we toch nog een beetje jullie reis kunnen mede beleven.

Gerrit / Heleen 2014-08-17 12:15:01

Mooi verslag het was net of ik er bij was kwam me erg bekend voor.