Afrika 2014 dag 7 Knysna

Zuid-Afrika, Knysna

Vanmorgen een heerlijk ontbijt gehad in Riverside Knysna en het ziet er allemaal echt super leuk uit.
Hierna vertrokken we naar Plettenberg waar we eerst naar Birds of Eden zijn geweest, een inmens grote voliere. Erg keuke vogels allemaal, maar sommige ook iets te chagerijnig (vertaald) ze bijten erg hard.
Hierna zijn we naar Tenikwa gegaan dit is een opvang voor verschillende katachtigen die niet meer de natuur in kunnen en daar zitten voor educatie en voor de beesten die wel weer terug kunnen gezet worden in de natuur.
We mochten daar nog even bij de cheeta's in lopen ook troffen we daar onze gids van vorig jaar weer even Msizi.
Na tijd vertrokken we weer naar onze verblijf plaats waar we hebben gegeten echt super lekker wordt daar gekookt een dikke 10.
En zoals altijd de dag afgesloten met een bak koffie en een borrel.

Gelukt alles gelezen zien nu al uit naar de volgende berichten:)) veel plezier!! Ooo voordat je niet weet wie wij zijn ..... Vrienden van Eppo en Rolinda :)

Hans en Roelie 2014-08-01 22:48:07

Een hele leuke dag dus weer! Mooi man! Ik zou wel uitkijken bij de restaurant, vooral niet teveel drinken, want je komt vast naar buiten als een gieter... Uuuuh, die dingen op die hamburger lijken ergens op, was ook mijn 1e gedachte, maar ja, in een restaurant... Groetjes, Willy.