Brunsbuttel Cuxhhaven

Duitsland, Cuxhaven

Vandaag eindelijk Brunsbuttel verlaten richting Cuxhaven. Om 14.00 waren
we door de sluis precies op tijd om de afgaande stroom mee te pakken, en dat is soms meer dan 3 mijl!
Het was stamp vol in de sluis en ook in Cuxhaven zelf was het ook aardig druk met Nederlanders, voor heel veel mensen zit de vakantie er alweer bijna op, en iedereen heeft op het windgaatje gewacht om door de Duitse bocht te gaan.
Vanavond vroeg naar bed want we moeten morgen om (schrik niet) 03.30 vertrekken dit heeft natuurlijk te maken met het afgaande tij

Denk dat jullie al in jullie bedje liggen, slaap lekker en goede vaart verder! Liefs van ons⛵️⛵️⛵️🍀🍀🍀

Lenie en Henk 2016-08-16 20:23:54

Lekker slapen!! Oojee heel vroeg ja dat heb je als je met natuurelementen te maken hebt!! Oef komt vast goed!! 😎😎😀😀

Eef mutsaars 2016-08-16 20:28:03

Wens jullie nog fijne dagenen een behouden vaart naar ons kikkerlandje,groetjes.

christel 2016-08-16 21:14:15

Dit is wel vroeg opstaan, niet weer in slaap vallen achter het roer. Jullie komen wel naar de zon toe, ook in Brabant kunnen we nu buiten leven. Rustige vaart met weinig golven. AHOI, Toby.

Toby 2016-08-16 21:54:00

het is wel afzien bij jullie!

Gijs en Leny 2016-08-16 23:21:00

Goede reis morgen en tot ziens. ⛵️⛵️⛵️

Cor en Tiny 2016-08-16 23:38:04

Ad van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met jullie behouden aankomst in ons toch nog altijd gezellige Nederland. Liesco.