Vandaag van Flensburg nar Langballigau gezeild

Duitsland, Campingplatz Langballigau

Zo vandaag weer een plaatsje met een mooie naam bereikt, het is hier behoorlijk druk en de wind staat in de havenmond dus liggen we een beetje te schommelen maar dat zal vanavond wel minder worden hoop ik.
We hadden geluk en wisten een aardig plaatsje te bemachtigen, morgen zijn er hier havendagen dus blijven we maar weer liggen als er wat te beleven valt moet je erbij zijn. Toch?
Rien en Joke van de Karma komen morgen ook hier naartoe we hebben gisteren trouwens met hun gecobbt heerlijk met een glaasje witte wijn erbij, een verademing na de Deense prijzen.
Ik heb al gezien dat er morgen direct van de vissers vis gekocht kan worden de Dorch (kabbeljouw) kost dan 4 Euro de kilo dus drie keer raden wat Adriaan morgen eet!
Morgen zet ik er wat foto,s bij ik heb stijve vingers van het typen ik ga een potje bier pakken.
Tot morgen

Zien we jullie morgen (misschien)

Theo 2016-07-30 18:18:57

Ik vond het weer erg leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet maar lekker van de havendagen

Jaap, Natas & kids 2016-07-30 19:00:29

Geniet morgen van de Havendagen. Wij genieten van jullie verslagen over een mooie vakantie, wand het is leuk om zo te volgen waar jullie allemaal komen en mee maken. Gr jeanne

Jeanne Oome 2016-07-30 20:45:27

Zo wij zijn ook weer bij, alles gelezen en vonden het super leuk, nu even je vingers laten rusten en alleen maar dat potje bier mee drinken. Geniet morgen saampjes van de havendagen en heb een fijne reis verder, we lezen jullie weer gauw. Liefs van ons⛵️⛵️🍀🍀😘😘

Henk en Lenie 2016-07-30 21:56:51

gelukkig eindelijk weer 'n groot aantal berichten van jullie. Ik was al 'n beetje bezorgd, maar Natas zei dat jullie niet overal internet hebben. Ben nu weer bijgepraat gelukkig. Je maakt toch aardig wat mee zo: Sjef met de bot uitlaten, Els blij dat ze weer wat meer winkels ziet....ja Ad, Denemarken kan dan wel duur zijn, in Duitsland kan het dus duur worden! Ik ben blij dat het allemaal zo voortvarend gaat (mooie uitdrukking in jullie geval). Geniet van de superverse kabeljauw en tot de volgende update. Groetjes, Ank