Vordingsborg

Denemarken, Vordingborg

Vandaag van Klintholm naar Vordingsborg gezeild, het grootste gedeelte konden we gelukkig zeilen, maar we moesten natuurlijk ook weer een stukje moteren.
Vordingsborg is een klein vestingstadje met een leuk klein jachthaventje waar het behoorlijk vol lag maar gelukkig was er nog een plaatsje vrij voor de Dusit Laguna. En gelukkig waren er hier een paar supermarkten dus Els kon de proviand weer eens lekker aanvullen, ze had gelukkig een koelie bij zich die alles naar de boot sleepte (ik dus)..
Maar we kunnen er weer even tegenaan.
Nog wel een leuke gebeurtenis, er hing een soort brievenbus aan de muur gevuld met hondenpoep zakjes welke je mocht gebruiken.
Els werd hierop geattendeerd door Joke van de Karma, dus ze loopt al kletsend naar dat geval toe en drukt op de knop, wat denk je er ging een sirene af en er begonnen lampjes te flikkeren had ze een AED kast geopend die hing ernaast. Gelukkig konden we de boelwe dicht doen en stopten de toeters en bellen maar we hadden wel een poepzakje.

lachen, gieren brullen bij zo'n vergissing. Leuk verhaal voor een tonpraoter! Hebben jullie ook zo,n prachtig weer als hier? Geniet maar met volle teugen (letterlijk en figuurlijk)!