Van Gislovs Hamn zweden naar Klintholm denemarken

Denemarken, Klintholm Havn

Vannacht hebben we slecht geslapen er stond veel wind precies bij ons in de kont (van de boot) en alles wat kon rammelen rammelde dan ook, ik ben wel drie keer mijn kooi uit geweest om dat te verhelpen maar het was vergeefse moeite.
Els was ook niet echt enthousiast als ik dan weer ijskoud in de kooi dook, ik vond haar nogal kortaf.
We wilden eerst blijven liggen maar om een uur of vijf was de wind ineens voorbij dus nog even geslapen en toen toch maar om 9 uur vertrokken. Het was een tocht van ongeveer 37 mijl het weer was goed weinig deining en wind 3/4 bft dus dat kon niet beter.
Om 16.30 waren we in Klintholm een leuk vakantie plaatsje op het eiland Mon,
Als er mensen zijn die denken dat de krijtrotsen alleen in Engeland zijn zou ik willen zeggen moet je hier eens gaan kijken prachtig!
Het was hier behoorlijk druk in de haven maar wij lagen op een top plekkie direkt aan het strand.

zo, dat schiet lekker op. En 'n beetje spanning kan geen kwaad, goed voor de onderlinge verhoudingen zie je wel! en nu weer genieten van mooie rotsen, toch erg speciaal om te zien, vooral als de zon er op staat. (toen wij onlangs in Engeland waren vond ik dat, misschien toch ook 'n keer Denemarken?) Hier begint eindelijk ook 'n warmere periode, fijn voor de schoolvakanties. Goede voortzetting nog, groetjes, Ank

ank van sambeek 2016-07-18 07:39:25

Gm Ad en Els, hopelijk vannacht goed bij geslapen! Dat was geen lekker nachtje. Maar nu liggen je weer op een mooie rustige plaats, lekker bij het strand, dus daar weer is alles bekijken en genieten van wat op jullie pad komt. Hier ook inderdaad mooi weer, is voor de vierdaagse waarschijnlijk weer net te warm, dus hopelijk hebben de wandelaars er niet al te veel last van(lopen 3 broers van mij mee) . Dit gaan we dan een beetje op t.v. Volgen, zoals we jullie zo volgen. Leuk dat dit allemaal kan. Is Sjef alweer over zijn wateravontuur heen! Liefs van ons 😘😘⛵️⛵️

Lenie en Henk 2016-07-18 09:54:09

helaas moet ik jullie meedelen dat mijn lieve zwager Wim vandaag om16.45 uur is overleden. Hopelijk heeft hij een behouden vaart...