Verwaaid in Brunsbuttel

Duitsland, Brunsbuttel

Nog steeds verwaaid in Brunsbuttel nog veel wind en flinke buien!
De Karma van Rien en Joke is ook net aangekomen, Sjef blij en Els ook kijk maar naar de foto,s. Eerst gezorgd dat Rien een aansluiting had aan de wal spanning drie snoeren gekoppeld en ja hoor het werkt. Dus de koelkast kan blijven draaien op de Karma.
Ze zijn nu bezig de kermis op te bouwen en wat denk je, het reuzenrad staat pal naast de boot,vrijdag begint het maar gelukkig is het niet dag en nacht kabaal hopen we!
Het is weer flink druk in de haven er verzamelen zich veel boten, die straks denk ik ook door de Duitse bocht moeten, het zal nog wel drukker worden.
Sjef vindt het hier prima hoor we lopen elke dag een flink stuk met hem langs de Elbe, kan hij lekker overal aan snuffelen en zijn spoor uitzetten.
Rien had schade opgelopen in de sluis van Holtenau dus moesten we dat even controleren met het rubberbootje, gelukkig viel het allemaal nogal mee alleen een flinke kras in de gel coat.

Leuk hoor, deze fotoos, iedereen blij en het naar zijn zin. Zal voor Natas en Jaap ook niet zo fijn zijn nu op de schotsman, jammer hoor(al die regen). Wij krijgen zo Henk zijn mams en Annecora en John te eten(nassihap). Henkie is al druk bezig in de kitchen. Jullie nog veel plezier en lekker een rondje reuzenrad doen, liefs van ons😘😘🍀🍀⛵️⛵️

Lenie en Henk 2016-08-11 16:28:39

ja, het is hier ook vreselijk koud geweest gisteren. En nat. En met veel wind. Gelukkig hebben Natasja en Jaap 'n verwarming, ik word altijd vreselijk sjagrijnig van de kou!!! Vanmorgen was het gelukkig al stukken beter, 'n zacht westewindje dat warm aanvoelde. Kun je nagaan, ik heb ook de verwarming de hele dag aan. Maar het wordt beter , dan kunnen jullie ook weer verder. En gezellig dat je ook Nederlandse vrienden weer erbij hebt, altijd gezellig. Maar die grote schepen, dat is toch spectaculair om daar vlakbij te liggen. Hopen dat daar geen dronken stuurman bestuurt!! Tot gauw, doeoeoeg, Ank