Van Rendsburg naar Brunsbuttel

Duitsland, Brunsbuttel

Vandaag van Rendsburg naar Brunsbuttel gevaren door het Nort-ostsee kanal (Kielerkanaal) het werd al wat winderiger ja het slechte weer komt eraan.
Het begon goed we vertrokken om 09.00 uur en moesten gelijk 1 1/2 uur wachten het kanaal was gestremd er kwam een grote sleep aan met een drijvendebok prachtig om te zien natuurlijk.
Ook onderweg kwamen we diverse flinke jongens tegen ik zal wat foto,s erbij plakken.
Aangekomen in Brunsbuttel afgemeerd naast een Nederlandse motorboot van 2 jaar oud en die was net geramd door een bezopen Duistser 1,88 in zijn bloed volgens het politie rapport dus die mensen zijn niet blij maar gelukkig zijn ze goed verzekerd.
Maar we liggen prima lekker beschut in het hoekje.

Zeker flinke jongens' maar ook wel weer leuk omdat voor ij te zien gaan. Mooie foto van jou met Sjef.ik ga het volgende verslag lezen. O ja...het is hier rot weer, de hele dag regen,regen en nog eens regen๐Ÿ™‹๐Ÿผ๐Ÿ™‹๐Ÿผ๐Ÿ™‹๐Ÿผ๐Ÿ™‹๐Ÿผ๐Ÿ™‹๐Ÿผ๐Ÿ™‹๐Ÿผ