Lundeborg

Denemarken, Lundeborg

Vandaag niets gedaan alleen in de schaduw zitten puffen,gezwommen en op het stand gelegen.
Bloedheet en geen wind
Wel een lekker Deens jsje gegeten met het zg Skum

Ziet er goed uit. Moest alleen even goed kijken wie er op de foto stond. Je lijkt op Arnold!

Els 2016-07-23 23:12:25

was het toch een lekker ijsje? Je kijkt er zo vies bij. Komt waarschijnlijk van de hitte. Wij lijden met jullie mee hier en gaan zsm onze biezen pakken, want het blijft mooi weer. De crematie gisteren is goed verlopen, maar mijn zus blijft alleen achter in deze vakantie-periode. Gelukkig is zij een sterke persoonlijkheid.

Gijs en Leny 2016-07-24 09:31:13

gisteren avond thuisgekomen van weekend Assen. Jullie verslagen natuurlijk meteen gelezen. Dus daar is het ook heet. Hier ook, maar op dit moment is het lekker koel, het is nog vroeg. Gewoon genieten, iedereen heeft vakantie, rustig aan. Wij hadden daar fietsen gehuurd en hebben heerlijk rondgefietst. die hele veenterreinen zijn mooi, allerlei vogels ook. En Veenhuizen bezocht, waar vroeger drie gevangenissen stonden. Op dit moment draait daar een prachtig spektakel, het Pauperparadijs heet dat. Al die gebouwen uit begin vorige eeuw allemaal nog in stijl, ziet er allemaal speciaal uit. En Assen zelf is ook 'n mooie stad, viel me alles mee. 'n Paar tentoonstellingen gedaan ook natuurlijk, over de Maya's en de schilders uit begin vorige eeuw, de Fauvisten ofwel de Wilden. Dat laatste was dan weer in Zwolle, Maar nou is het maandagmorgen en ga ik weer gewoon m'n huiselijke klussen opknappen. Houdoeoeoe

ank van sambeek 2016-07-25 07:16:39

Zo dat was een kort verslag, zo een van we zijn er wel, maar hebben geen puf hihi, ken dat hoor. Als je maar lekker van je ijsje genoten hebben. Jammer dat we jullie op de Skype hebben gemist, ga het nu even proberen. Liefs van ons xx🍦🍦

Henk en Lenie 2016-07-25 22:24:49

HOI LIEVE VRIENDEN. IK ZOU WILLEN DAT IK DÁÁR WAS MAAR DAT GAAT DENK IK NIET MEER GEBEUREN. ALS IK NAAR JOU / MIJN SCHILDERIJ, HIER AAN DE MUUR, KIJK HEB IK ALWEER EEN TOPHERINNNERING TE PAKKEN. AL DIE HAVENTJES DIE JE DAAR AANDOET NA EEN LEKKER DAGJE ZEILEN IS TOCH FANTASTISCH!!! LEVE DE EEUWIGDURENDE VACANTIE. JOOP EN IK GENIETEN VAN ALLE ANEKDOTES VAN JOU PEN / PAD / I-PHONE! DIKKE KNUFFEL ALLEBEI. ELS.

ELS HOPPENBROUWERS 2016-07-26 12:14:55

Ad en Els. Vandaag eerst jullie reisverslagen weer eens gelezen. Sorry; even geen tijd voor gehad; kinderen te logeren etc. Ook enkele keren naar Friesland geweest; Zoals je weet was Joost met zijn gezin in Amerika en is Louis druk geweest met tuinman spelen daar. Hij komt a.s maandag 1 augustus terug. Dus je snapt dat ons hoofd de laatste weken bij onze kinderen en kleinkinderen was. Maar wat hebben je een prachtige reis. Dat is genieten. Fijn dat je dit nog kunt doen en goed dat je het ondernomen hebt. Ook leuk dat je op deze manier de verslagen bij kunt houden. Ik was er mee bekend van Veerle en Lieke toen ze in een ander wereld deel zaten volgde wij ze ook zo. De techniek staat voor niets. Nou lieve mensen, nog een paar hele fijne weken en een behouden terugvaart. Groetjes Annie.