Langballigau

Duitsland, im-jaich heimathafen Langballigau

Vandaag lekker rustig in Langballigau blijven liggen, er was haven feest maar dit was niet echt spectaculair.
Het begon met een pastoor die zeker anderhalf uur lang zijn zegje moest doen en een koor dus zijn we maar met Sjef gaan lopen.
Wat wel echt erg was, is dat de vis al om 09.00 uitverkocht was er stond dat de verkoop van 09.00 tot 12.30 zou zijn maar om 09.00 was alles al weg balen dus!
Maar niet getreurd, we zijn daarom vanavond maar wezen eten met onze zeil vrienden Rien, Joke,Theo, en Anneke halve kip met Friet, mayonaise, en zonder gezonde groenten heerrrlijk!!! Het was de tweede keer dat we friet hadden deze vakantie.dus extra lekker.
Het weer was niet echt geweldig vandaag af en toe een beetje regen maar dat geeft altijd mooie luchten voor de foto,s

Hoi saampjes, ja ik had het al van Els gehoord van de pastoor hihi, wat dachten je ...daar komt geen end aan. Nou toch ook wel een beetje boffen dat de kabeljouw een kip is geworden...en Lekkerrr frietjes, knap hoor de 2e keer nog maar. En zeker mooie fotoos, maar wel jammer van het weer. Morgen(vandaag 1-8) hopelijk beter!! Genietse en liefs van ons⛵️⛵️🍀🍀😘😘

Henk en Lenie 2016-08-01 00:18:43

Ja Ad; was nou maar bij die Pastoor gebleven tot het laatst. Je kent toch het verhaal wel dat onze Lieve Heer van 2 vissen wel duizend manden met vis kon maken . maar goed; dan had je die lekkere frietjes gemist. Nog heel veel plezier en goede reis terug.

Annie en Louis Toebak 2016-08-01 08:56:54

ja Ad, Annie en Louis hebben gelijk: gewoon bij meneer pastoor blijven voor kabeljauw. Ik ben benieuwd of wij morgen ook vis krijgen bij de bbq. Het wordt erg druk daar op de Schotsman: Margo en Rob, Lotje en Niels met kids, Jan en Liesbeth en kids, ikke ook nog! Jaap is gisteren al naar hier gereden voor een extra koelkast en fiets, kun je nagaan. Maar...jullie verhalen gaan zeker ook rond. En ook alvast proficiat met onze kleinzoon, ben benieuwd of hij ook ooit gaat zeilen: goed voorbeeld doet volgen. Geniet nog veel, groetjes, Ank

ank van sambeek 2016-08-01 09:06:21

Hoi Ad en Els, leuk alle verhalen van jullie te lezen de krant moest zelfs wachten .hopelijk komt het zonnetje weer gauw aan de hemel, fijne reis groeten Jos en Neli

Jos en Neli 2016-08-01 10:47:56

Hallo Luitjes , Ook even een reactie van ons , we hebben alle verhalen en mooie foto's van jullie reis gevolgd en om er zeker van te zijn dat we niks kwijtraken gelijk uitgedraaid en in een map gedaan . Leuk om nog een naslagwerk te hebben en nog eens terug te lezen . Verder is het hier nu ook shit weer en wachten we het weekeind af op verbetering van het weer. Wij wensen jullie nog geweldige vaar-dagen en goed weer toe, tot schrijf's en groetjes van Tiny en Cor.