Van Thuro bund naar Fjellebroen

Denemarken, Fjellebroen

Vandaag via Svendborg naar Fjellebroen gezeild (wat een namen toch)! In Svendborg kon Els mooi wat provianderen en kon ik de accu,s eens even controleren en indien nodig daar een nieuwe kopen.
Het bleek dat één van die dure jongens de geest had gegeven dus deze losgekoppeld en voorlopig gaan we dan maar verder met één gebruikers accu ik koop liever een accu in Nederland dan hier in Denemarken kan ik tenminste nog even rustig rondsnuffelen op het inet of er aanbiedingen zijn in de havens vragen ze altijd penning zestien!
Ze zeggen wel eens dat het in de Oostzee niet stroomt, nou ik zal er eens een foto bijdoen om het tegendeel te bewijzen.
Fjellebroen is een heel simpel haventje zonder havenmeester je moet daar zelf het verschuldigde havengeld in een enveloppe doen en in een bus gooien, primitief maar het werkt.
Het Internet was slecht dus ben ik nou bezig

Wat een mooie reis hebben julliegeniet van jullie logboek,nog een paar mooie weken en goede vaart.

christel stuy 2016-07-30 17:20:40

Loop je toch altijd tegen aan hé, dat er weer is iets kaduuk gaat. Op het gemakje dan maar in Nederland Nasr uitkijken, als je zolang zonder kan! Els jij weer voor de komende dagen lekkere dingen ingeslagen, je kunnen weer even vooruit! Goede reis verder en liefs van ons⛵️⛵️😘😘🍀🍀