Filmpje 1: Duitsland & Scandinavië

Curaçao, St. Willibrodus

Lieve allemaal,

Voor iedereen nog een heel gelukkig, gezellig, sportief, muzikaal, avontuurlijk en gezond 2017! De afgelopen dagen ben ik veel met mijn foto's bezig geweest en heb ik een filmpje gemaakt van mijn eerste weken: Hamburg, Odense, Kopenhagen, Stockholm en Helsinki. Het filmpje is via onderstaande link te bekijken op youtube! Het is een leuke manier om even een kort overzicht te hebben van een paar weekjes.

Het volgende filmpje gaat over de Transmongolië Express: Rusland, Mongolië en (een deel van) China.

Dikke knuffels!

Oh, ik zie nu ook dat het filmpje automatisch hier naast het reisverslag verschijnt. Helemaal ideaal! :-)

nikki.op.reis 2017-01-06 15:51:58

Leuk Nikki!! Mooi overzicht heb je straks met alle filmpjes bij elkaar. Het gaat echt leven weer... Zal voor jou wel bijzonder zijn alles nu te herbeleven. Een soort deja-vu maar dan anders ;-) Deze prachtervaring heb je in elk geval in the pocket! Zie je gauw en wil dan weer heel veel horen... xxx

Marion 2017-01-06 16:06:02

Hè Nik .... Lekker aan 't knutselen geweest zie ik. Het heeft waarschijnlijk behoorlijk wat tijd gekost, maar 't resultaat mag er dan ook zijn !! Geniet nog van de warmte daar, want hier hebben we de eerste dag onder nul mee mogen maken en wordt morgen ijzel en sneeuw verwacht. Doe de groetjes aan je ouders en geef Ebby maar 'n dikke knuffel van me !.

Piet 2017-01-06 19:18:03

Super gaaf, dat beloofd wat met de rest van de reis die nog volgt. Kan niet wachten, maar daar gaat wat tijd inzitten om inelkaar te zetten. Je beleefd zo je reis wel weer opnieuw en denkt terug aan die mooie momenten. Liefs XOXO M

Mandy 2017-01-07 18:07:21

Woooww dat lijkt gewoon al zoooooo lang geleden hahaha! Wel leuk om weer te zien trouwens.. Leuk dat je dat bij elke bestemming maakt! Xx