Nog drie weken

Nederland, The Hague

"All you've got to do is decide to go and the hardest part is over. So go."

Over drie weken is het zover; ik ga op reis. Het is geweldig, spannend, ongelofelijk en overweldigend tegelijk. Op de meeste momenten kan ik niet wachten tot ik eindelijk op pad ga en op sommige momenten vraag ik me weleens af: waarom wil ik dit ook alweer? Het geweldige en ongelofelijke gevoel overheerst gelukkig wel, dus daar geniet ik dan ook met volle teugen van.

Drie weken... Drie weken! De tijd is de afgelopen weken enorm gevlogen. Een tijd waarin er veel geregeld moest worden: Visa aanvragen, opzeggingen, mijn huisje opruimen en het belangrijkste: de reis uitstippelen. Nog niet alles is geheel vastgelegd, maar tot en met China is in elk geval gepland. Vanuit China reis ik naar Vietnam, waarna het reizen minder volgens een vast schema zal verlopen. Deze periode voor mijn vertrek is er ook heel veel ruimte voor onwijs leuke dingen. Quality time met vriendinnen, muziek maken en de heerlijke dagen op de tennisbaan hebben ervoor gezorgd dat er super mooie herinneringen zijn gemaakt. De midweek Parijs van komende week zal hier alleen maar meer aan bijdragen.

Voor nu ben ik er volgens mij wel klaar voor. Het afscheid nemen van mensen wordt langzaam ingezet; vaak weet je niet zeker of je elkaar voor 13 juni nog ziet. Morgenochtend vliegt mijn vader terug naar Curacao, wat best een gek moment zal zijn. Ook al zien we elkaar gedurende het jaar maar een aantal keren, de komende tijd zal toch anders worden. Buiten afscheid nemen ben ik de komende drie weken nog druk zat met praktische zaken en de laatste spullen inslaan. Wat ik precies allemaal in die backpack ga stoppen weet ik nog niet, maar daar ga ik nog eens rustig voor zitten :-).

Tot de volgende blog, waarschijnlijk vlak voor vertrek. Leuk dat jullie de reis volgen, ik kan niet wachten om alles met jullie te delen!

Liefs, Nikki

Joehoe!!! Ik kan niet wachten om alle mooie verhalen te lezen en de daarbij horende jaloersmakende foto's te aanschouwen! Ik wens je nogmaals ontzettend veel plezier toe.. Liefs Ilse