Tóch een reisgenootje...

Nederland, Waddinxveen

Hoi allemaal!

Nog drie nachtjes slapen voordat de reis begint en dan toch nog een reisgenootje vinden: Het leven zit vol verrassingen.

Zoals jullie weten, vind ik het heerlijk om muziek te maken met mijn gitaar. Al vaak kreeg ik de vraag of er ook een gitaar mee op reis gaat, maar tot gisteren was dat niet mijn plan. Tijdens mijn voorlopig laatste optreden bij Ton's muziekcafe gisteren werd ik ineens door Piet verrast met een super mooie travel-guitar! Kan niet wachten om op allerlei plekken muziek te maken en hopelijk veel muzikale inspiratie op te doen. Zo gaaf!

Dit wilde ik even met jullie delen. Ik reis dus nog steeds alleen, maar dan iets meer bepakt! Zoals ik al zei, nog drie nachtjes slapen. De sleuteloverdracht van mijn huisje is geweest, dus dit weekend nog genieten van een paar heel mooie dagen in Nederland!

Tot de volgende blog vanuit een andere bestemming!

Hoi lieve Nik, Dat wordt "ein bisschen liebe ein bisschen freude" in Hamburg en je hebt je reis bij elkaar ;-) Wat een gaaf kado en wat onwijs leuk dat je toch eerder muziek zal kunnen maken dan gedacht. Je bekende spreuk "terug naar de basis" komt van pas. Spannend hoor het aftellen, we leven met je mee. Dikke brassa, Mar

Marjolein 2016-06-10 17:48:36

Hi Nikki, wat heerlijk, dat je nu een "reisgenootje" hebt in de vorm van een travel guitar! Maak er eens een fotootje van om te zien hoe die er uit ziet! Veel groetjes uit dushi Korsow! Marion Sr. ( tante van Marion Dijk) Leef met je mee! Doe heel voorzichtig! Xxxx

Marion 2016-06-10 18:39:58

Top om toch wel muziek mee te nemen ipv een kazoo. Muziek verbindt, Let maar op! Ben benieuwd naar je verhalen Groetjes Dennis

Dennis 2016-06-10 18:42:03

Heel fijne reis gewenst met allemaal onvergetelijke herinneringen.Wees voorzichtig,blijf gezond en kom veilig terugDikke knuffel en kusjes.XXX

Oom Fred en tante Reny. 2016-06-10 18:53:52

Eigenlijk zijn 'Nikki en de gitaar' (bijna) onlosmakelijk met elkaar verbonden... dus een top-idee en een heel goed besluit! 't Zal je veeeel plezier en mooie momenten brengen, dat weet ik zeker! Geniet, lieve Nik... en wat fijn dat je ons straks allemaal mooie verhalen gaat vertellen! Can't wait! xxxx liefs uit Van Engelen, Curacao

Marion 2016-06-10 20:39:54

Lieve Nik, Kon me ook niet voorstellen dat jij zonder gitaar op reis zou gaan..geniet nog van je laatste paar daagjes in Nederland en over een paar maandjes! Veel liefs, Carly

Carly 2016-06-10 20:53:32

Zoals ik eerder tegen je zei. Top dat je deze reis gaat ondernemen. Juiste beslissing. De wereld NU ontdekken. Ik ga je volgen en ben erg benieuwd naar je verhalen. Heel succes en pas op jezelf! Xx Jos

Jos 2016-06-11 02:58:34

Muziek is universeel. Iedereen, overal spreekt dezelfde taal. Geniet ervan, heel veel plezier, take care. x