Aankomst in De Koog

Nederland, De Koog

Vanmorgen om 10 uur op de bus gestapt, vervolgens de trein naar Den Helder, daar de Texelhopper, die ook op de boot gaat en uiteindelijk om 14:20 op 100 meter van ons appartement stopte.

Eerst de bedden opmaken, daarna de fietsen halen, boodschappen doen en de hond uitlaten, die zich onderweg naar Texel keurig gedragen heeft!

We zitten op nog geen kilometer van zee, wat een luxe!

Vanmiddag met hond en fiets naar paal 19 gegaan. Was wat lastig te bereiken wegens klimmen door mul zand. Pal achter de eerste duinenrij ligt een langgerekte camping, waar wandel- en fietspaden doorheen lopen. Een prachtig kampeerplekje!

We gingen uit eten (want we moesten een diploma vieren!) bij Defilé (wokrestaurant). Heerlijk genoten!

Daarna nog een avondwandelingetje bij paal 20 en een stukje camping. Wat zijn er een boel konijntjes!

Helaas vandaag niet zo goed weer, vrij veel bewolking en 5 Bft. Vanavond viel er buiige motregen. Maar dat trekt de komende dagen wel weer bij!

Geniet ervan!

ElsSteef 2015-07-08 23:08:06

Wat leuk dit blog !

liek 2015-07-08 23:33:42

Leuk!! Ik ga je volgen. Als ik op vakantie ook Wifi heb tenminste en anders heb ik iets te lezen zodra ik weer thuis ben. Fijne vakantie en geniet ervan. Veel plezier. Liefs Irene