Mijn-niet-vrije-dagje

Curaçao, Saliña

Wat een teleurstellende dag is dit, ik moet opstaan op mijn vrije dagje omdat ik opeens mijn presentatie maandag af moet hebben. Aangezien ik vroeg weekend wou hebben ben ik ook vandaag lekker vroeg begonnen met werken. Hier komt ook nog eens bij dat ik vandaag mijn overleden telefoon terug heb gekregen, wat lag hij er toch zielig bij! Eenmaal thuis ben ik nog eventjes lekker gaan genieten van het avondzonnetje zodat ik niet mijn hele vrijdag had verspild! 's Avonds hadden Nicole en ik zoveel zin in een McFlurry dat we de auto hebben gepakt naar de Mac, gelukkig is die lekker dichtbij. Aangezien naar mijn idee elke inwoner van Curaçao 24/7 bij de McDonalds is, was het ook nu weer tantoe druk. Omdat we allebei te lui waren om uit te stappen gingen we voor de McDrive, dit hadden we dus nooit moeten doen.. We hebben uiteindelijk driekwartier erover gedaan om ons ijsje te krijgen! Maar dan smaakt hij natuurlijk wel extra lekker!! Eenmaal hebben we tijdens het opsmullen van ons ijsje een documentaire zitten kijken en daarna tevreden het bedje ingedoken!