Kokomo

Curaçao, Willemstad

Nadat ik wakker was, kreeg ik een berichtje van twee huisgenootjes of ik zin had om mee naar het strand te gaan. Hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Zij waren nog nooit overdag op Kokomo beach geweest, dus daar gingen we vandaag naartoe! Eerst nog eventjes wat eten en drinken in bij de supermarkt onderweg gehaald.
Voordat ik naar Curacao vertrok, ben ik met mama nog lekker gaan shoppen bij de Action (ja echt waar, de Action). Hier had ik een hele mooi koeltas gevonden met koelelementen. Ik was eerst aan het twijfelen of ik hem moest meenemen, toch maar gedaan, en blij dat iedereen ermee is!! Als mensen aardig tegen mij zijn mogen ze dus heel soms ook hun flesje in mijn mooie koelboxje stoppen, lief he!
Vandaag hebben we dus lekker gechilled op kokomo beach. Tussen de middag liepen ze rond met gratis watermeloen, en aangezien we gierige Nederlandse studenten zijn hebben we hier natuurlijk gebruik van gemaakt.
Ondertussen had ik contact met mijn spion in Nederland. Hij was stiekem naar papa en mama thuis gereden, maar die bleken niet thuis te zijn, dus had hij het boeket als verrassing achtergelaten.
Aan het einde van de middag zijn we nog eventjes bij het restaurant gaan zitten voor een heerlijke aardbeien-mango smoothie, hier heb ik nog eventjes met mama gefacetimed, die mij wou bedanken voor het lieve boeket!
Eenmaal thuis, weer trouw mijn baantjes gezwommen, dit keer ging Chantal meedoen en zijn we meteen voor 60 baantjes gegaan ipv 50!