VRIJdag

Curaçao, Saliña

Het is vrijdag, dus weer een vrije dag!! Nadat ik wakker was geworden ben ik eerst langs de bank gegaan om mijn pinpas op te halen. Ik dacht dit eventjes snel te doen, maar dat had ik natuurlijk nooit moeten denken hier. Aangezien iedereen rustig zijn tijd neemt heb ik een uur zitten wachten tot ik aan de beurt was, en natuurlijk was ik binnen 2 minuten klaar. Snel naar huis gereden, bikini aangedaan en naar Madero op Mambo beach gereden. Hier zaten namelijk al wat huisgenootjes die vandaag ook vrij hadden. Het voordeel van dit strand is dat hier huisgenoten werken, dus we kunnen hier bijna altijd gratis liggen. Na twee uurtjes weer naar huis vertrokken om boodschappen te doen en te koken. Hierna is iedereen zich snel gaan klaarmaken want vanavond is er weer Full Moon Party!
Voordat we vertrokken zijn we eerst met het huis wat spelletjes gaan spelen zoals 30 seconds, wat ben ik toch een regelrechte ramp in dit spel. Om half 12 stond de partybus klaar voor het huis dus snel spullen gepakt en in de partybus gesprongen!
Net zoals de vorige keer was het weer een geslaagd feestje bij Full Moon! Op het einde ging Chantal natuurlijk weer vervelend doen en gooide ze een heel flesje water over mij heen, thanks Chantal! Natuurlijk liet ik het hier niet bij zitten. Toen we op de rest moesten wachten ging ik even zitten op een stoeltje en wou Chantal naast me op de stoel gaan zitten, net op het goeie moment trok ik de stoel naar achter en aangezien haar reactievermogen door de alcohol ietjes vertraagd was lag ze languit op de grond! Tja dat krijg je als je met mevrouw van Nes oorlog zoekt...