Nieuwe telefoon

Curaçao, Willemstad

Vandaag weer een dag stage. In de pauze ben ik snel de stad ingegaan langs wat telefoonwinkels aangezien mijn telefoon het nog steeds niet doet en ik wel bereikbaar moet zijn in noodgevallen. Ik was even vergeten hoe enorm traag het hier gaat, want in mijn halfuur pauze had ik net 2 winkels kunnen bezoeken. Om half 5 ben ik van stage weg gegaan om toch nog snel langs de digicel winkel te gaan die om 5 uur dicht ging. Nou ik was niet de enige met die plan. Nadat ik een halfuur in de rij heb staan wachten kreeg ik te horen dat de telefoon die ik wou niet verkrijgbaar was. TOP! Toen snel naar een andere telefoonwinkel gegaan die nog open was en hier een goeie deal kunnen sluiten. Uiteindelijk 130 gulden betaald voor een goedkope smartphone.
Eenmaal thuis snel alles geïnstalleerd zodat ik weer bereikbaar was.

'Savonds ben ik sushi gaan eten met twee huisgenootjes bij mambo Beach. We zaten proppie vol voor 24 euro pp inclusief een drankje, prima deal dus. Hierna zijn we met de meiden van het huis naar Campo Alegre gegaan. Dit is het enige legale bordeel/striptent van het eiland. Lotte en ik waren gelukkig heel duidelijk naar de stripper toe dat hij niks bij ons moest doen, dus de huisgenootjes naast ons waren de pineut. Ik heb me echt kapot gelachen.

Rond half 2 was ik weer thuis van ons avondje uit en ging ik slapen, morgen namelijk weer fit naar stage toe!