Vroeg dagje

Curaçao, Saliña

Aangezien het huis enorm gehorig is en er veel huisgenoten zijn die om 7 uur moeten beginnen werd ik helaas ook al om kwart voor 7 wakker vandaag. Aangezien ik toen niet meer kon slapen door de herrie ben ik maar opgestaan en voorgenomen om vandaag vroeg te beginnen, zodoende zat ik om kwart voor 8 al achter mijn bureau. Eigenlijk bevalt dit vroege beginnen mij best goed want rond een uur of 4 kon ik mijn spullen alweer pakken en naar huis toe. Hierdoor heb je nog deels iets aan je dag, de zon gaat namelijk om 7 al onder en anders kom je ongeveer in het donker thuis na boodschappen doen!
Eenmaal thuis mijn baantjes weer gedaan, zeker omdat ik dit weekend te lui was om het te doen, deze week ga ik verder met 80 baantjes per keer.
'Savonds ben ik met enkele huisgenoten en de vrienden van Chantal een hapje gaan eten bij Zanzibar, aangezien ik weer eens niet kon kiezen had ik met iemand een gebraden kip en pizza gedeeld, zodat ik geen keuze hoefde te maken haha. Hierna naar huis toe, aangezien het vandaag redelijk vroeg was, lag ik snel KO in bed.