Trots!

Curaçao, Saliña

Vandaag op mijn werk kreeg ik een appje van Mick; of hij me kon bellen, het was belangrijk. Snel even naar het archiefhok gelopen aangezien ik natuurlijk niet uitgebreid op mijn kamertje kan bellen. Mick kwam met de mededeling dat hij een baan aangeboden had gekregen bij het bedrijf waar hij nu stage loopt! AAAH ZO TROTS!! Maar hij wist nog niet zeker of hij het ging doen, aangezien hij nog 2 andere baankansen heeft lopen, hoezo een luxeprobleem?
Eenmaal thuis weer heerlijk mijn baantjes gezwommen, dit keer is er nog een ander meisje die mee wilt zwemmen, beetje bij beetje is iedereen stiekem heel jaloers op mijn geniale plan. Eerst uitlachen en nu willen ze opeens allemaal meedoen!!
Terwijl ik heerlijk in dromenland lag, word ik weer eens wakker van een huisgenoot die van werk terugkomt om 2 uur 'snachts. Diegene die mij kennen die weten dat je niet aan de nachtrust van mij moet komen, dus met mijn half slapende chagarijnige hoofd ben ik naar hem toegelopen om te zeggen dat hij niet elke keer zo mega asociaal moet zijn 'snachts. Hierna was hij gelukkig wel stil!