Vrije dagje

Curaçao, Saliña

Jaaaaaa vandaag is het weer mijn vrije dagje! Heerlijk uitgeslapen, toen naar de AH gegaan om een lekker ontbijtje te kopen en vervolgens ook nog even langs de leenbakker gegaan voor een schroevendraaier. Vandaag heb ik namelijk een poging ondernomen om mijn oude telefoon te opereren, aangezien hij nog steeds op het randje van de dood zit. Na menige pogingen en wat youtube tutorials verder, is het me helaas nog steeds niet gelukt om mijn telefoon goed aan te praat te krijgen.
Vandaag weer contact gehad met het thuisfront, heerlijk gekletst met iedereen! Natuurlijk ook nog eventjes lekker in de zon gelegen, in het zwembad gedoken en vooral veel gechilled.

's Avonds waren we op het fantastische idee gekomen om te gaan disco bowlen. Eerst opgezocht waar op Curacao dit kon, maar natuurlijk is er of geen site, of geen up-to-date site waar je dit kan vinden. Eerst dus langs de speelhal gegaan bij Mambo. Daar liepen we dan, tussen alle 10 jarige kinderen op zoek naar een bowlingsbaan. Helaas werd ons verteld dat de bowlingbaan er niet meer was. Daarna zijn we doorgereden naar Sambil, want er stond op internet dat je hier inderdaad kon discobowlen. Sambil is een groot winkelcentrum met wat fastfoodrestaurants en wat kleine faciliteiten zoals een bioscoop en inderdaad ook een bowlingbaan!! Maar hier werden we niet zo blij van, je had ten eerste maar 3 banen, er stond kutmuziek op en er was geen disco te vinden, erger nog; er was gewoon TL verlichting!! Dit was dus net iets anders dan we voorgesteld hadden, dus zijn we maar omgekeerd en terug naar de auto gegaan. Aangezien we wel nog iets leuks wouden doen na deze enorme faal hadden we besloten om wat wijntjes te gaan drinken bij Rif Fort. Hier was ook een bandje aan het optreden, dus heerlijk gekletst, wijntjes gedronken en meegezongen met de liveband die aan het optreden was. Uiteindelijk hebben we dus nog een topavondje gehad!