Party

Curaçao, Willemstad

Ik was gister al zo aan het twijfelen of ik naar stage zou gaan. Op kantoor had ik namelijk afgelopen week vernomen dat bijna niemand zou gaan aangezien veel mensen een lang weekend vrij wouden.
Toch besloot ik de goeie stagiaire uit te hangen en netjes om half 9 was ik op stage. De eerste reactie die ik krijg na 1 min binnenkomst; "Ow hoi! Ik had helemaal niet verwacht dat jij er vandaag zou zijn als stagiaire, de meeste stagiaires pakken dit soort dagen lekker vrij". Neeeee was ik toch maar niet gegaan! Maarja nu kon ik niet meer weg..
Eenmaal thuis ben ik boodschapjes gaan doen met wat huisgenootjes, we hebben een heerlijke studentenmaal gemaakt; wraps met kip.
Vandaag is er een huisgenootje jarig, dus we gaan met een aantal van ons huis naar een feestje wat hier wekelijks is op mambo beach. Het was totaal niet druk hier, dus na wat dansjes rond half 2 weer gegaan. Thuis nog heel gezellig gekletst met de mensen die opwaren en de dronken mensen die thuiskwamen. En om half 4 richting bedje gegaan.