Bevrijdingsdag

Curaçao, Willemstad

Vandaag was het Bevrijdingsdag en natuurlijk hebben alle Antilianen dan ook vrij! Ik ben niet al te laat opgestaan aangezien ik vandaag lekker ergens naartoe wilde. Na mijn ontbijtje ben ik ben 4 andere huisgenootjes vertrokken naar playa Jeremi; een heel mooi idyllisch strandje vlakbij Westpunt wat nog niet zo toeristisch is met restaurant etc. Het enige nadeel van dit strandje is dat het nauwelijks schaduw heeft. Rond een uurtje of 4 kregen we trek dus hebben we de auto gepakt en zijn we een strandje verder gereden; playa Lagon. Dit strandje is al iets meer toeristisch, er word veel gebarbecued en er is ook een heel mooi restaurant bovenop de klif. Het strand staat ook wel bekend om de vele grote leguanen die daar brutaal rondlopen. We zijn met zijn alle gezellig gaan eten bij het tentje bovenop de klif. Het heeft een supermooie uitzicht, een mooi briesje en super lekker eten. Ik had een tosti met zalm en geitenkaas, jammie!! Nadat we onze buikjes rond hadden gegeten zijn we naar huis gegaan. Aangezien we natuurlijk geen honger meer hadden, hebben we 'Savonds een kleine salade gemaakt.
Aangezien ik niet als een tientonner wil terugkomen heb ik besloten elke dag baantjes te gaan zwemmen. Vandaag begonnen met 50 baantjes, iedereen verklaarde me voor gek in het huis! Maar ik weet zeker dat ik straks de laatste ben die lacht!