Uiteten

Curaçao, Saliña

Vandaag op stage maar eens geïnformeerd wanneer Manus verwacht dat ik ga presenteren. Aangezien er de komende en laatste twee weken nauwelijks tijd is komt hij opeens met de mededeling dat hij maandag wel ziet zitten. NOOOOO! Aangezien ik nog niet eens begonnen ben met een presentatie of een duidelijk document moet ik hier nog wel eventjes aan zitten, maar morgen is mijn vrije dagje!! Helaas moet ik mijn vrije dagje dus maar opgeven om de goeie stagiaire uit te hangen.
na werk ben ik enorm fanatiek gaan zwemmen, uiteindelijk heb ik 135 baantjes gezwommen!!
Hierna ben ik met Nicole en Chantal naar restaurant Parla del Mar gegaan bij de boogjes, het is namelijk deze week restaurantweek, dat betekent een 3-gangen diner voor 55 gulden. Het was goed druk toen we binnenkwamen dus werden we bij een tafeltje geplaatst vlak naast de keuken en de bar. Ik vond het zelf niet zo'n gezellig plekje dus ik vroeg vol enthousiasme of we een tafeltje dichter bij het water konden krijgen, had ik dit maar niet gevraagd.... We werden letterlijk naast het water neergezet, waar continue hoge golven tegen de rotsen aan knalde. Het eten wat we kregen was helemaal top; ze hadden namelijk mijn lievelingsgerecht; SURF&TURF!!! JAMMMIEEEEEEE!! Ongeveer 2 minuten nadat we klaar waren met eten kwam er een enorme golf waardoor we alle drie lekker doorweekt waren, en natuurlijk kreeg ik een flink bedankje van Chantal en Nicole voor de top tafel hahahah, graag gedaan dames!