Spring break

Curaçao, Saliña

Vandaag is het springbreak festival bij Kokomo beach! Ook deze ochtend word ik wakker met bewolking alleen gelukkig geen regen. Aangezien het festival tot 12 duurt, gaan we rond een uurtje of 4 hiernaartoe met de hoop dat het dan een beetje opgeklaard is. Om 3 uur nog eventjes gezellig met papa en mama geskyped en daarna de auto gepakt met Nicole naar Kokomo. We hadden niet veel eerder hoeven te komen, iedereen zat namelijk binnen voor de TV aangezien de champignons league finale op was. Rond een uurtje of 5 begon het feestje dus pas echt.
Naast muziek was er deze dag ook vanalles te doen, zoals een touwtrek wedstrijd, wedstrijd wie de meeste frikandellen kan eten, bierpong etc. Ook was er een mega grote glijbaan gebouwd waar je met een band vanaf kon. Na wat dansjes te hebben gewaagd was het feestje alweer bijna afgelopen! Aangezien we nog niet van de glijbaan af waren geweest moest dat toch echt nu gaan gebeuren. Dus met een paar huisgenootjes stiekem wat banden gepakt en van de glijbaan afgegaan met zijn tweeën of drieën tegelijk. Helaas had de bewaker ons in de smiezen en moesten we van hem het water uit, gelukkig kon hij er wel om lachen.