Benzine

Curaçao, Saliña

Vandaag na stage stond heel Curacao weer vast. Dit keer hoorde ik op Dolfijn FM dat er een reden voor was. De tankstations waren namelijk in protest en er was geen benzine meer verkrijgbaar. Mensen waren dus aan het vechten voor de laatste druppels benzine op het eiland. Gelukkig had ik eergisteren nog een beetje getankt waardoor ik nu niet in de problemen zat, net zoals menigeen anderen.

S'middags werd ik gestalkt door een onbekend nummer. Natuurlijk schakelde ik meteen vriendjelief in om te vragen of hij dat nummer kende. Hij had het nummer gebeld maar was in gesprek. Daarna kreeg ik een bericht van Mick dat hij Sicco aan de telefoon had gekregen, snapte er niks meer van!
Toen kreeg ik opeens een raar whatsapp berichtje zoals je op de foto's kunt zien... Wat is het toch een clown die broer van mij...

Vanavond was er weer een wekelijks feestje op mambo beach waar we met een aantal van ons huis heen zijn gegaan. Van te voren eerst 30 seconds gespeeld wat ik ongeveer voor het eerst in mijn leven heb gewonnen, zo blij!! Na wat dansjes en drankjes weer vertrokken naar ons paleisje en naar dromenland toe!