Vrijmibo

Curaçao, Saliña

Weer zo'n dagje op het werk waarbij niks lukt. Zeker 6 bedrijven aangeschreven die maar niet terugmailen en ook totaal geen resultaat geboekt op google voor documenten, top!
Rond een uur of 4 hoor ik op kantoor dat we vandaag de een-keer-in-de-maand-vrijmibo hebben. Na een uurtje werken mijn waggie gepakt en naar zanzibar gereden waar we de borrel hadden. Gezellig met wat collega's gekletst en ze echt een stuk beter leren kennen. Het ene brightje na de andere werd maar in mijn hand geschoven op de rekening van de zaak, dan zie je toch opeens hele andere kanten van je collega's dan op het werk hahah! Zelf voelde ik hem ook al redelijk hangen aangezien ik alleen een bakje fruit ophad vandaag. Rond een uur of half 8 ging ik met de auto weer naar huis toe, vind dat toch wel gevaarlijk dat iedereen hier met alcohol op gewoon nog autorijd. Eenmaal veilig thuisgekomen zaten wat huisgenootjes van mij waar ik veel mee omga op mij te wachten, we hadden namelijk afgesproken om vanavond samen naar een feest in de tijd te gaan! Shit helemaal vergeten!! Gelukkig waren ze zo lief geweest om pasta voor mij te maken die ik alleen hoefde op te warmen. Bij binnenkomst waren ze me al meteen aan het uitlachen aangezien ik zo'n pretbek krijg van de alcohol hahah. Toen ik mijn bordje met eten in de oven zetten ipv magnetron gingen ze al helemaal stuk. Ik was dus weer eens de clown van de avond..
Nadat ik had gegeten zijn we omstebeurt samen alle kamers afgegaan opzoek naar een geschikte outfit, we gaan namelijk naar "de foute party"! Nadat iedereen zijn mooiste pakkie had aangetrokken even een mooie fotoshoot gehouden en daarna vertrokken naar punda!
Toen we lekker aan het meezingen waren met the backstreetboys en dansjes aan het wagen waren, viel opeens de stroom weer eens uit. Aangezien je je dan toch maar moet vermaken in het donker zonder muziek heb ik samen met chantal een fotoshoot selfies gehouden, ze zijn echt enorm mooi geworden. Gelukkig ging na een halfuur de stroom weer aan en konden we verder partyen! Aangezien ik bij de vrijdagmiddagborrel al genoeg had gedronken, deed ik wat rustiger aan dan de rest, maar dat heb ik geweten. De een na de ander kon niet meer op haar benen staan, dus moeder Fleur was aanwezig. Flesje water hier, armleuning daar ga zo maar door. Rond half 3 was het dus echt tijd om naar huis te gaan. Iedereen liep meteen naar bedje toe, en ik dacht ook; heeeerlijk bedtijd! Maar helaas, daar was Chantal nog, die zich toch echt niet zo lekker voelde. Samen hebben we dus buiten gezeten en heb ik haar mentaal gesteund, totdat de mentale steun opeens overmoest gaan naar lichamelijk steun, want mevrouw Franssen stond heerlijk boven een prullenbak haar avondeten eruit te gooien. Daar stond ik dus om 3 uur 'snachts de haren van Chantal boven een prullenbak vast te houden. Na een halfuurtje haar toch in bedje gelegd en zelf ook gaan slapen.