Heidag

Curaçao, Saliña

Vandaag moest ik rond half 9 in hotel Floris zijn voor de Heidag. Ik was heel erg benieuwd wat er vandaag zou komen en had er dus op een of andere manier wel zin in, maar volgensmij was ik de enige van het hele kantoor. Op een heidag worden dus alle interne problemen besproken binnen een bedrijf zodat het beter gaat lopen. Deze dag werd begeleid door twee externe professionals. In de vergaderruimte stond koffie, thee, verse jus, muffins, vers fruit etc. Dus het kwam al te goed uit dat ik niet had ontbeten. Over de inhoud van de dag zelf kan ik helaas niet te veel zeggen, het enige wat ik erover kwijt kan is dat het mega interessant was maar ook wel heftig. In de pauze kregen we een buffet met broodjes, soep en fruit. Een uur later kregen we weer een heerlijke non-alchol cocktail, tempura garnalen en meloen met ham, dit heb ik dus ook weer lekker op zitten smullen. En als dat nog niet genoeg was kregen we met de borrel, die na de vergadering was, nog sushi en borrelhapjes! Qua eten had ik dus TOTAAL niks te klagen, wat een feestdag!
Na wat leuke gesprekken en enkele drankjes later was het alweer 10 uur, aangezien ik wist dat Chantal tot 11 moest werken bij het hotel tegenover mij, bedacht ik om daar eventjes gezellig langs te rijden. Tegen de portier had ik een mooi verhaal opgehangen dat ik haar ECHT moest ophalen, dus mocht ik doorrijden tot de receptie. Daar was een meneertje van het hotel zo aardig om op mijn waggie te letten. Stiekem naar de receptie gelopen en TADAAAAA daar was Fleur! Chantal vond het een leuke verrassing en had stiekem al gehoopt dat ik langs zou komen aangezien ik zo dichtbij haar hotel was. Omdat het helemaal niet meer druk was in het hotel mocht Chantal eerder naar huis en kon ze met mij mee rijden.