RIP telefoon

Curaçao, Saliña

Aangezien ik nu de datum weet dat ik weer terug in Nederland ben, heb ik Pien geappt, zodat ik weer optijd kan gaan settelen in mijn paleisje in Amsterdam! Hierna kreeg ik een berichtje van het ICT meneertje aan wie ik mijn oude telefoon had gegeven, hij had slecht nieuws; mijn telefoon was officieel overleden. Hij had alles geprobeerd wat hij kon, de hele achterkant geopereerd, maar zelfs het infuus deed het niet meer, dus hij kon er echt niks meer aan doen :'(. Na dit droevige nieuws toch geprobeerd mijn werk op te pakken want het leven gaat door! Nadat ik door de bomen het bos niet meer kon zien zag ik na een paar uur toch wat licht aan het einde van de tunnel! Eindelijk kwamen er mooie grafiekjes uit die ik al zo lang wou! Mijn bestand doorgestuurd naar een collega, zodat hij het kon nakijken en kon zeggen wat er nog verbeterd kan worden.
Aangezien ik tegenwoordig vroeg begin, zo rond half 8/8 uur ben ik ook lekker vroeg weer klaar. Rond een uur of 4 was ik dus alweer lekker thuis! Mijn jaargenootje Maxime vroeg vanmiddag al of ik wou skypen, maar aangezien ik nog op kantoor zat kon dat niet, dus hadden we na mijn werk afgesproken. Ik was even vergeten dat mijn jaar op dat moment borrel had, dus kreeg ik een dronken Maxime aan de telefoon. Het was wel super leuk om weer een jaargenootje te spreken!! Ze heeft me ook nog gezellig mee de borrelzaal ingenomen zodat ik eventjes hoi tegen iedereen kon zeggen, iedereen reageerde heel enthousiast dus super leuk!!