Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Curaçao, Saliña

Alweer het laatste dagje van het weekend! Aangezien gister ons dagje strand toch iets anders gelopen is dan we hadden gehoopt gingen we vandaag voor poging 2! Dit keer pakte we mijn auto om naar Karakter te rijden. We merkte dat het bij ons allemaal toch nog wel wat schrik inzat, want bij elke auto die van rechts kwam, hielden we onze adem in.
Uiteindelijk lekker vroeg aangekomen bij Karakter. 's Middags weer een heerlijk broodje carpaccio op met een smoothie.
We hoorde van veel mensen dat de zonsondergang op dit strand heel erg mooi is, dus deze wouden we sowieso meemaken. En hij is inderdaad echt super mooi zoals je op de foto's kunt zien. Toen het zonnetje onder was onze spulletjes weer gepakt en naar huis vertrokken.
Aangezien het al 8 uur was geweest, was er natuurlijk geen enkele supermarkt meer open. We besloten om naar de KFC te gaan! WAT EEN GELUKSDAG!! De eerste KFC die we tegenkwamen was die bij Otrabanda, maar aangezien alle parkeerplaatsen vol waren besloten we door te rijden naar de KFC bij Punda. Terwijl ik al half aan het kwijlen was omdat ik niet kon wachten op mijn chicken wings, liepen we richting de KFC. Je raad het nooit; HIJ WAS DICHT! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Daar verdwenen mijn chicken wings, als sneeuw voor de zon. Opeens was mijn geluksdag veranderd in een grote faaldag! Toen besloten we maar naar de MacDonalds te gaan, maar wat een enorme anticlimax was dit zeg. Natuurlijk gaat ook half Curacao op zondagavond 9 uur naar de Mac, dus hebben we driekwartier over de macdrive gedaan waar ze niet eens Cola of Fanta of Cassis hadden...
Eenmaal thuis lekker ons eten opgesmikkeld en vroeg naar bedje gegaan; morgen weer stage!