Loopdag 2, Grado - Salas

Spanje, Salas

Een best wel heftig dagje. Begon met een fors klimmetje, met daarna een stenige afdaling. In het dorpje vriendelijk ontvangen door een Tsjechische jongeman met donativo koffie en de fraaiste toilet tot nu toe ooit op een Camino.
Op en af forse regenbuien. De route was fraai, de stenige paadjes met dit weer een uitdaging, zeker bij de afdalingen. Een vroege lunch met heerlijke jus en een tortilla broodje. In Salas onderdak in een heus kasteel. Alle loop kleren nat. De fohn maakt overuren.
Een pelgrimsmenu (€13,-- Vissoep/Champignons met Kikkererwten/Draadjesvlees met patatjes en een Flan toe, inclusief wijn, water, brood en een geel pijltje) als afsluiting van de dag en daarna lekker slapen in de kasteel kamer.

Mooie wc voor heren, maar moeten de dames daar dan op gaan zitten?

Désirée 2022-09-30 11:18:58

Fijn dat jou rugzak gisteren is bezorgd de primitivisme lijkt mij heel mooi om te lopen ook al is hij wel zwaar. Veel succes verder en ik hoop dat het een beetje droog blijft wij blijven jou volgen. Groetjes