Reisdag 1, van Alphen aan den Rijn naar Santiago de Compostela.

Spanje, Santiago de Compostella

Een apart dagje. Om 11:45 thuis vertrokken en om 23:10 in Santiago de Compostela aangekomen.
Een reis met hobbels.
De eerste hobbel op Schiphol met exact 2:15 in de rij voor de security.
Vervolgens vliegtuig verlaat door:
  • technisch probleem;
  • lang op tanken wachten;
  • startkarretje kapot.
Al met al weer ruim twee uur verder.
Eindelijk richting Barcelona waar we moesten rennen voor het vliegtuig naar SdC. 20 minuten voor de vertrektijd van dat vliegtuig kwamen we aan met het vliegtuig uit Amsterdam. Van gate B23 naar gate A10 gerend. Gelukkig was dat vliegtuig ook iets te laat dus al zwetend gehaald.
Vervolgens een mooie vlucht over een kraakhelder Spanje welke in grote lijnen de Camino Frances volgde. Twee fraaie foto's van Burgos en Leon kunnen maken.
Op tijd aan in Santiago, waar we de nacht op het vliegveld blijven.
Morgenochtend om 07:00 begint de busreis naar Oviedo.
Klein detail.... De rugzakken zijn nog in Barcelona, de overstaptijd was voor bagage veel te krap.
Vueling levert ze morgenavond af in het hotel in Oviedo. (zeggen ze en hopen wij)
Gezien alle toestanden met bagage enz. hebben we gelukkig een klein rugzakje met de essentials bij ons, dus we kunnen lopen/overleven.

Rennen voor je zakgeld. Slim om een essential in te pakken. Vee plezier

Hans 2022-09-27 00:25:54

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Je weet wij gaan woensdag hopelijk wat relaxter op reis.

Joke. 2022-09-27 00:31:40

Heel veel sterkte goed dat jullie een klein rugzakje mee genomen hebben. Wij gaan jullie volgen mooi zijn de foto’s

Wim Brundel 2022-09-27 13:12:56

Dus dat was de wachtrij op Schiphol op je foto, ik dacht het uitzwaaicomité. Gelukkig goed aangekomen. Geniet ervan!

Remo 2022-09-27 13:32:22

Jeetje lekker begin. Maar je had er rekening mee gehouden😊😉