Tango Show

Argentinië, Buenos Aires

Hola!
Mijn laatste dagen hier in BA zijn heerlijk. Lekker weertje, blauwe lucht, niet te warm. De privé lessen zijn okay, maar heb na Iguazu ook wel zin gekregen om te gaan reizen, ondanks dat ik van deze stad ben gaan houden! Gisteren eindelijk naar een Tango Show geweest, kon hier toch niet vertrekken zonder dat gezien te hebben. Samen met Lotte, die hier ook in het huis woont, van te voren lekker gegeten (eindelijk een keer alleen groenten:)) en op de slippers de metro in om de hakken voor de deur aan te doen. We werden naar onze tafel begeleid, blijkt een balkon voor 2 te zijn helemaal vooraan. Toen dachten we, dan bestellen we ook maar een flesje champagne (wat hier niet duur is) Uiteindelijk bleken we een vele duurdere te hebben gekregen (die we natuurlijk niet betaald hebben) na even kort heen en weer dat we die niet besteld hadden, was het okay, en hebben we onze serveerster maar een flinke fooi gegeven. De show was fantastisch, gaaf om dat een keer te zien. Zoveel emoties en passie! Er mochten geen foto's gemaakt worden, wat ik wel gedaan heb, maar dan zonder flits, dus ze zijn niet heel scherp. Morgen nog 1 ochtend les en dan stap ik om 3 uur in de bus naar Puerto Madryn! (deze keer wel tot het einde:)))
x

kijk die zaal... dat moet inderdaad wel heel erg indrukwekkend zijn... mooi dat je dat nog even mee hebt kunnen pikken. IK wens je een goede reis, naar je volgende avontuur en we lezen het weer... dikke xxx van ons zessen

marielle 2014-11-14 08:07:12

Hallo schatje, Wat gaaf zeg!! Ziet er prachtig uit. Wat is het adres van de tango show? Ik zie mezelf daar ook al zitten samen met Joep aan een glaasje heerlijke bubbels!! Wij gaan zondag 7 december en we blijven een week. Dus tijd genoeg!! Geniet lekker Annette!! Kijk alweer uit naar je volgende verhaal! X Astrid