BA dag 2

Argentinië, Buenos Aires

Nadat om 21u locale tijd bij mij het licht uit ging, best goed geslapen! Vandaag op eigen verzoek een relaxed dagje. Heb eerst eens m'n spullen uitgepakt en daarna m'n eerste cortado op terrasje naast de deur besteld. Daarna heerlijk aan t zwembad gelegen met boek (dat kan nl nog maar 3 dagen want dan verhuis ik hier alweer, tenzij Nora ook een pool heeft, maar da zal wel niet) om toen het te heet werd door de schaduw een beetje de buurt te verkennen. Gewandeld door Parlermo Soho (waar ook de Spaanse school is, dus daar even gedag gaan zeggen, zag er gezellig uit) Super leuke wijk die grenst aan de mijne nu en heb aardig richting gevoel ondertussen en begin de fijne vibe van de stad te voelen! Vooral gevoeld, gekeken en ervaren vandaag....fijn!! (gevoeld trouwens ook de 2 blaren van m'n slippers, die mijn voeten nu al niet meer gewend waren, maar gelukkig kreeg ik van een hele aardige ober een pleister, wat ik overigens wel in gebarentaal gevraagd heb;) De blauwe geld deal gemaakt met iemand die me €600 bonus cadeau geeft dan wanneer ik het uit de pinautomaat had gehaald (gaat goed met mn extended spaar potje zo:)) zie een paar foto's voor sfeer impressie van de wijk

JALOERRRSSSS!!!!.....Geniet lekker!

PJeeeeee 2014-10-24 08:13:39

Ziet er goed uit! Lekker ontspannen, heerlijk weer en dan is dit pas het begin! In NL kan je in sommige delen van het land op straat zwemmen....

Jaap 2014-10-24 08:22:13

Ziet er allemaal prachtig uit en tussen de regels door lees je al rust!! Lekker hè zo'n dagje op eigen verzoek ;-) Gaaf elke keer die foto's erbij!! Geniet lekker lieverd!! xxx

Marieke H 2014-10-24 09:48:11

dat ziet er allemaal erg gezellig en knus uit! En die zon....... heerlijk! Geniet nog maar van een paar relax dagen sissie... dikke x van ons zessen

marielle 2014-10-24 10:40:48

Ziet er heerlijk uit! Kijk die beenspiertjes maar eens van die vrouw! Komt dadelijk helemaal afgetraind terug ipv die kilo's erbij! ;) xx

Mimi 2014-10-24 12:53:50

Dat ziet er gezellig en relaxt uit! Ik dacht altijd dat er met jouw orientatie niks mis was! Gelukkig heb je het nu weer onder controle!!!!! leuk om al een kijkje te hebben genomen in de Spaanse school voor je volgende project. ENJOY dikke xxx