BA dag 3

Argentinië, Buenos Aires

Buenos noches,
Door de jetlag (die ik trouwens totaal niet voel) wel nog vroeg wakker. Dacht dan ga ik maar es aan die beenspieren werken zoals die mevrouw op de foto gister:) Waan je niet in de illusie mimi dat ik zo terug kom, maar dacht, kan t igg proberen haha. Dus hup om 7.30u hardloopschoenen aan en gaan. De straat uit bij mij helemaal omhoog en al snel geïrriteerd door alle straten die ik moest oversteken waar weliswaar zebrapaden zijn, maar waar de Argentijnse autorijder, zich totaal niks van aantrekt. Dus ik zie een park 'in zicht' en dacht; daar moet ik wezen. Groot hek erom heen, dus ik ren er nog vol optimisme langsop (heuvel op en om 7.30u zelfs al warm (tis hier 29 graden vandaag) kom ik aan de voorkant: Duitse Ambassade...basterds...dus nog paar blokjes en zelfde lange straat maar weer naar beneden. Was uiteraard nieuwsgierig geworden hoe die speeltoestellen tegenover mn appartement nou werken dus daar geëindigd. (snap niet hoe die mevrouw daar van die getrainde kuiten van krijgt, want je voelt er niks van....of ik doe iets niet goed...of weet t antwoord morgen pas:) Afgekoeld in de pool en daarna naar buren voor koffie. Om 14.30u met Mike afgesproken, een Nederlander die hier een B&B runt met zijn Argentijnse vrouw, en een vriend van hem. In leegstaand appartement van zijn moeder wat hij nu via airbnb verhuurd aan tafeltje met bier, komt plastic zak geld tevoorschijn, gewisseld met euros en voelde me net een maffiosi....maar goed all for the money:) (en no worries, zit allemaal verstopt in verschillende sokken en plaatsen:)) daarna nog late lunch en borrel met ze gedaan en mn eerste heerlijke Argentijnse steak gegeten, grappig hoe je zo snel met mensen in contact komt. Laatste uurtje zon op rooftop nog even meegepakt en begin al wat bruiner te worden. De stad ziet er van boven zo ontzettend anders uit dan wanneer je erdoor heen loopt. En heel grappig dat parkeren hier totaal geen probleem is, tuinen doen ze niet aan, dus elke 'flat' heeft parkeeringang naast de deur waar iedereen super krap, in de 'tuin' parkeert, met een net erboven. En telkens als ik op balkon zit, komt die ontzettend fijne lucht voorbij van alle restaurants hier in de buurt...hmmmm....zal ik er nog even uitlopen....neuhh beter van niet. Tijdens schrijven van deze update zette ik spotify aan, komt er zowaar een Spaanse tekst voorbij....ben heus niet zo naïef, dat die bij jullie anders is, maar vond t toch grappig...

Mogge skattie. Ik zit elke keer met een grote grijns op mijn gezicht je verhalen te lezen. Die selfie ook elke keer... :-) Heb nu nog vakantie vandaar steeds mijn vroege reacties. Is na volgende week wel afgelopen ;-) Wij gaan zo op weg naar Noordwijk, ff uitwaaien en genieten van de 14 a 15 graden... met hopelijk nog een beetje zon. Eerst laarsjes terug brengen, die van de foto gister :-( toch te pijnlijk dus goeie beslissing!! Enjoy your day en have fun!! Dikke kus van ons xxx

Marieke H 2014-10-25 09:03:11

heerlijk... het klinkt geweldig en de foto's zeggen genoeg! Gisteren ging sara met een vriendinnetje boven spelen en speelde ze dat ze ook lang op vakantie gingen met het vliegtuig. Uiteindelijk komt Sara super hard naar beneden gehuild! Toen ze eindelijk kon vertellen waarom ze zo moest huilen vertelde ze dat ze door het na spelen van jou verhaal, jou zo erg miste dat ze alleen nog maar kon huilen hahaha... Maar net heeft ze je verhalen mee gelezen en vindt ze het weer super! Enjoy, love you...

marielle 2014-10-25 14:52:25

Het is zo leuk om je verhalen te lezen (zit soms hard op te lachen) dat de krant 'smorgens naar de tweede plaats is verhuist, zo genieten wij toch met jou mee al is dat een dag later. Je hebt de relax stand al aardig goed gevonden maar dat kan ook niet anders biertje wijntje, lekker eten en een geweldig avontuur. De wissel trucks leveren je zo de 5 de maand nog op, dus ga zo door. Geniet ervan xxx