Charcas de Coria

Argentinië, Mendoza

Hola Amigos!!
Eindelijk de tijd en zin gevonden vandaag (op een regenachtige dag) om soort van terug te keren naar de bewoonde wereld:)
Op 8 december vertrok ik uit Ushuaia via BA naar Mendoza. Dacht dat een geheel andere omgeving (lees weer groene kleuren) me goed zou doen in plaatst via Chili omhoog te reizen een meer tussen bergen te bezoeken. Het had allemaal niet uitgemaakt denk ik achteraf......Antartica was zo groots dat hier niks tegenop kon meteen daarna en ik dus duidelijk tijd nodig had om weer tot mezelf te komen en de mooie bijzondere dingen te verwerken. In Mendoza stad aangekomen met mn vooraf geboekte hostel belandde ik tussen 3 Australische meisjes van rond de 20.......en de rest van het hostel was niet veel anders. Ik was moe, s'ochends om 7uur vertrokken en kwam om 8u s'avonds aan en kreeg toen ook nog heel slecht nieuws te horen...waardoor ik er even helemaal klaar mee was. Miste alles en iedereen, kende niemand daar en wilde dat vooral ook zou houden en wilde t liefst 1 dag even thuis zijn (M; u know why..!). Ik dacht dat ik 1 nacht geboekt had, maar dat bleken er 2, dus die heb ik facetimend met iedereen die ik miste doorgebracht wat fijn was. En gezocht naar een plek waar ik even de rust zou kunnen vinden. Nou die heb ik gevonden. Een beetje klein Italia gevoel, 20 min van Mendoza. 5 nachten geboekt en ik doe helemaal niks hier, anders dan van de zon genieten en een boek lezen. Gisteren 1 dagje mountainbike gehuurd en wat wijnhuizen bezocht en een super romantic lunch for 1:) . Was hier 3 dagen de enige gast en dat was precies wat ik nodig had. Nu opnieuw nieuwe gasten en dat is ook wel weer gezellig. Vanaaf komen 2 mensen die ik op de Antartica Expeditie heb ontmoet, dus heb een extra flesje wijn gekocht voor Sweet Memories:) en dan vertrek ik maandag richting Salta!
Hasta Luego y muchos besos!!!

Wat een prach Tige foto's van Antartica. Niet te bevatten zo mooi... We hebben elkaar net gemist... Ik vloog op 8 december van Mendoza naar BA. Het heeft niet zo mogen zijn. Ons glaasje Malbec moet dan toch maar in NL plaats vinden. Blijf genieten!

Renee 2014-12-13 21:21:18

Wat een geweldige ervaringen allemaal. Ik kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt om alles te verwerken. Geniet er lekker van. Op naar je volgende missie.